کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درآمد 643 میلیارد دلاری اپ استور در سال گذشته میلادی

به گزارش سافت گذر، آن طور که از نتایج یک مطالعه مستقل برداشت می شود، اپ استور در سال گذشته درآمد 643 میلیارد دلاری را نصیب اپل کرده است. این درآمد شامل تبلیغات، پورسانت اپل از خریدهای درون برنامه ای و فروش نرم افزارها می گردد. این یعنی نسبت به درآمد 519 میلیارد دلاری کسب شده در سال 2019 با پیشرفت 24 درصدی روبه رو بوده ایم. در این مطالعه اشاره شده که نه تنها برنامه نویسان iOS توانسته اند در سال 2020 تجارتشان را گسترش دهند، بلکه موفق شده اند به تعداد مشتریانشان نیز بیفزایند.

اپل اپ استور iOS iPadOS اپ استور اپل

به علاوه، این مطالعه فاش کرد که از سال 2015 تا کنون تعداد توسعه دهندگان کوچک و ناشناخته به میزان 40 درصد افزایش یافته است. منظور توسعه دهندگان کوچک، صاحبان نرم افزارهایی هستند که محصولشان کمتر از 1 میلیون بار دانلود شده و کمتر از 1 میلیون دلار درآمد به دست آورده است. نکته جالب آنکه 90 درصد توسعه دهندگان اپ استور شامل این دسته می شوند. خوشبختانه 25 درصد این افراد موفق شده اند درآمدشان را در طی پنج سال اخیر به میزان 25 درصد افزایش دهند.

این گزارش نشان می دهد که تقریباً 80 درصد توسعه دهندگان کوچک اپلیکیشن هایی دارند که در کشورهای مختلف استفاده می شوند. به صورت میانگین، این افراد از ساکنین 40 کشور درآمد به دست می آورند. به طور کلی اپ استور در بیش از 175 کشور و منطقه وجود دارد و از 40 زبان، 45 واحد پولی و 200 روش پرداخت پشتیبانی می کند.

تیم کوک به عنوان مدیرعامل اپل می گوید:«« توسعه دهندگان اپ استور هر روز به اثبات می رسانند که هیچ اقتصادی نوآورانه تر، ایمن تر و پویاتر از اقتصاد اپ استور نیست. نرم افزارهایی که ما در طی دوران شیوع کرونا از آنها استفاده کردیم، در بسیاری از زمینه ها سبک زندگی را تغییر دادند؛ از برنامه های خرید مایحتاج اولیه گرفته تا برنامه های آموزشی و بازی ها و سرگرمی. نتیجه این اتفاقات تنها تولید نرم افزارهای فوق العاده برای کاربران نیست بلکه شغل ایجاد شده، فرصت ایجاد شده و در واقع این همان حقیقت ناگفته است که می تواند تا سال های سال اقتصاد جهانی را سرپا نگه دارد»».

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اپ استور بعضاً محل درگیری اپل و برخی از توسعه دهندگان بوده است زیرا بعضی از آنها نسبت به پورسانت 30 درصدی این شرکت از تراکنش های درون برنامه ای شاکی بودند. نکته سختگیرانه تر آنکه اگر کسی پلتفرم پرداخت خاص خودش را طراحی کند تا به نوعی سرویس پرداخت اپل را دور بزند، شاهد حذف شدن برنامه اش از اپ استور خواهد بود. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای شرکت Epic Games و بازی محبوب Fortnite رخ داد.

ماه گذشته دو کمپانی نامبرده فرصت دو هفته ای دریافت کردند و انتظار می رود قاضی تصمیم نهایی خود را در سومین سه ماهه 2021 اعلام کند. اپل و اپ استور متهم به اتخاذ تصمیمات ضد رقابتی شده اند زیرا اپل به کاربران iOS و iPadOS اجازه نمی دهد از دیگر فروشگاه های نرم افزاری، اپلیکیشن نصب کنند. در واقع این یکی از مهمترین تفاوت های اندروید و iOS است به طوری که اندرویدی ها می توانند از هر جایی که می خواهند برنامه مدنظرشان را دانلود و نصب نمایند.

در این میان، ایوان اسپیجل، مدیرعامل اسنپ چت می گوید که این برنامه از سیستم پرداخت اپل و دریافت پورسانت 30 درصدی توسط این شرکت رضایت دارد. در سمت دیگر، یک برنامه نویس سیستم نرم افزاری اپل را تحسین کرده است.

Wakeout برنامه ای است که با آموزش بیش از 1500 حرکت ورزشی، کاربران را به انجام فعالیت های فیزیکی تشویق می کند. حالا اندرس کانلا، سازنده آن می گوید که سیستم پرداخت درون برنامه ای اپل برای شرکت های کوچک بسیار ضروری است. او ادامه می دهد:«« این سیستم به ما کمک کرده تا بدون اینکه نگران تبدیل واحد پولی و مالیات های درونی باشیم، تجارتمان را در کشورهای بیشتری گسترش دهیم. استفاده از این شیوه برای کاربرانمان نیز آسان بوده و توانسته ایم در چین، فرانسه و . . . مخاطب داشته باشیم. ما بدون اینکه نیاز باشد اصلاً به تجارت جهانی فکر کنیم، داریم از بسیاری از کشورها درآمد کسب می کنیم. این سیستم فوق العاده است»».

با همه اینها، همیشه و همه جا رضایت و نارضایتی هایی از سیستم پرداخت اپل و سیاست های مربوط به آن وجود داشته و هر کسی دید خودش را نسبت به آن داشته است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49118 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/13 تعداد مشاهده: 2431
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر